Pages - Menu

Saat Magika Bersama TWB



TWB...Nama panjangnya "The Walking Beauty".

Haa..inilah asal usul aku join Shaklee ni. Bukan sebab nak jadi ejen Shaklee..atau mengguna pakai produk Shaklee, tapi disebabkan mahu menyertai team spa bergerak acah-acah muslimah ini.

Dari permulaan memang aku berminat sangat dengan idea hebat tuan empunya badan..Master Ainul
Tabik spring kat 'mem' besar ni tau!

Mana taknya..konsep yang diperkenalkan tersangat lah menyentuh bulu romaku yang tak berapa nak halus ni..menjadi sehalus dan selembut kulit bayi.
Weiihhhh..ke situ pulak..๐Ÿ˜‹

Mula-mula aku join tu..aku ingat lagi. Anak aku yang nombor tiga berusia setahun lebih..kott..hihii.. Masa itu aku ambil pakej rm4++. Entah aku dah lupa harga sebenar. Masa tu, jarak memisahkan aku dengan Master Ainul.

Tapi digantinya dan dihantarnya wakil as a trainer kepada aku..nun jauh import dari Kuantan. Ketika itu aku menetap di Paka, Terengganu.
Cuba korang imagine laa..betapa bersungguh dan komited depa-depa ni ingin memberikan komitmen..sanggup datang dari jauh demi sebuah ilmu. Aku memang tak pergi sana la..sebab die cakap memang nak turun..hihii

Tapi aku respek la trainer aku tu..sebab masa dia nak join dulu..dia sendiri yang menghadirkan diri ke rumah trainernya.
Tak macam aku la..manje...ceh๐Ÿคฃ

Trainer aku ni sekarang dah selamat jadi upline aku..sis Shasratul Ameerah. Thanks tau Ee๐Ÿ˜™

Apa yang bestnya..terlalu berharga ilmu yang diperturunkan ini..dengan harga yang aku dapat..jika dibandingkan dengan nilai sebenar diluar sana.

Tambah-tambah sekarang ni depa dah upgrade servis depa. Dulu masa aku mula-mula join..servis yang ditawarkan hanyalah untuk facial tang muka aje.
Tapi sekarang, macam-macam ada ha.
Body scrub, facial wajah, mandi susu, pedi& manicure..huisshh...macam-macam lah.

Dan yang paling penting, bukan acah-acah muslimah. Tapi memang untuk muslimah..๐Ÿ˜„
Yang paling syok..penggunaan produk of kos la produk terbaik..dan selamat..Shaklee..kaching kaching๐Ÿฅ‡๐Ÿฅ‡
Yang tak disangka-sangka..penggunaan produk Youth yang menjadi kegilaan dan idaman semua orang ni..sebagai produk untuk berspa ni la..waahhh gituu

Spa bergerak TWB memang friendly sangat.

Memang betul-betul boleh buat duit kalau ada azam yang kuat.
Saya sendiri pun..dah tanam azam dalam diri..yang saya akan belajar apa yang belum lagi saya pelajari.



No comments:

Post a Comment


♥ Copyright © ibubekengcomel | All Rights Reserved | Design by Pawona Kreatif